Dé winkel met unieke Amersfoort producten

Bestelinformatie

 

Een product bestellen doe je als volgt;

  1. Klik op het product naar keuze dan krijg je meer informatie te zien
  2. Vul het aantal in en eventueel soort
  3. Klik op 'in het winkelmandje'
  4. Nu zit het gekozen product in je winkelmandje
  5. Je kan nu kiezen om de bestelling af te ronden of verder te winkelen
  6. Als je kiest om de bestelling af te ronden klik je op die button
  7. Vul je gegevens in
  8. Kies verzendmethode
  9. Kies je betaalmethode
  10. Nu word je doorgestuurd naar je bank en daar betaal je het product
  11. Je bestelling is klaar!
  12. Je ontvangt een ontvangstbevestiging in je mailbox
  13. Zodra we je product verzonden hebben ontvang je een verzendbevestiging
  14. Genieten van je unieke Amersfoort product!

 

Betaalmethodes

Wij bieden IDEAL en betaling via Creditcard aan.

 

Verzending

In het laagseizoen voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. (1 nov - 31 maart)

In het hoogseizoen wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden (1 april - 31 okt)

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en of het binnen of buiten Nederland verzonden moet worden. 

 

Bedenktijd & Retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de VVV Amersfoort geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@vvvamersfoort.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wilt je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@vvvamersfoort.nl 

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vvvamersfoort.nl 

Rating: 0 sterren
0 stemmen